top of page

Akcja: sneak

No wiedziałem, że na to też znajdą naukowcy super naukową formułkę i się nie myliłem. "Forma fetyszyzmu polegająca na osiąganiu podniecenia i satysfakcji seksualnej poprzez kontakt ze skarpetami (często białymi) lub obuwiem sportowym noszonymi przez partnera" (Homopedia) - a, niech sobie wymyślają te definicja ale tak na prawdę, to najważniejsze jest to, że mam na to jazdę, i tyle.

Siedzi sobie taki młody w pociągu naprzeciwko, w dresach, w białych skarpetkach i super adikami, i aż by się chciało móc je dotknąć jęzorem. Nic na to nie poradzę, zrobiłem się twardy, co niestety było widać. Młody wyszedł na korytarz ... popatrzył się w moją stronę ... odszedł tak, ze go nie widziałem. Wstałem. Poszedłem za nim.

Minutę potem już lizałem mu adiki w toalecie a on sobie walił.

Ostro dzisiaj? Nieeeee, to samo życia.

bottom of page